Søger du noget bestemt om Langå?

Langaa i udvikling logo
17 marts 2018

Langå i Udvikling, generalforsamling 2018

Den 3. april 2018 kl. 19 afholdes generalforsamling i Langå i Udvikling. Det foregår i Kulturhuset i Langå (Havestuen).

Dagsorden iflg vedtægterne. Se regnskab for 2017.
Forslag, der ønskes behandlet, skal være formanden, Dorthe T. Nielsen (tapomayi.dtn@gmail.com), i hænde senest 20. marts 2018

NB. I forbindelse med generalforsamlingen kan man også høre fortsættelsen på denne historie:

“Til et borgermøde, som blev afholdt i forbindelse med godkendelse af udviklingsplanen 5. december 2013 lød det således:
Den hemmelige Gudenå
Kommer man ad landevejen eller med tog til Langå, skal man spørge sig for, for at finde Gudenåen. Trods det, at vi kan tilbyde et laksefiskeri i særklasse og fantastiske naturoplevelser ved Danmarks eneste flod. Gudenåen giver en masse muligheder, som kan blive til glæde for både beboere og turister. For at udnytte mulighederne kræves bedre adgang til og langs åen, bedre havnefaciliteter, gode forhold for tilrejsende lystfiskere og flere faciliteter for kano- og kajaksejlere. Udviklingsplanen rummer flere ideer og konkrete projekter.”

Nu tager planerne form og LiUs Gudenågruppe vil i forbindelse med generalforsamlingen løfte sløret for de spændende kommende tiltag ved Gudenåen og ved Bådelauget.  ”

Se  projektbeskrivelsen for Gudenåprojektet